Logo de la Diputació de Castelló Logo de Castelló Ruta de Sabor

Actualitat

La Diputació acosta Castelló Ruta de Sabor a les comarques i anima a les empreses a sumar-se a la marca de qualitat gastroturística

La Diputació acosta Castelló Ruta de Sabor a les comarques i anima a les empreses a sumar-se a la marca de qualitat gastroturística
26 de setembre de 2021

Aquestes jornades, encapçalades per la diputada de Turisme, Virginia Martí, tenen com a objectiu presentar les novetats d'aquesta ambiciosa etapa i incorporar noves empreses al projecte turístic

La Diputació de Castelló ha presentat aquesta setmana la nova etapa de la marca ‘Castelló Ruta de Sabor’ en sis municipis de la província amb la finalitat d'acostar a la ciutadania i a les empreses del sector gastronòmic els beneficis de formar part del club gastroturístic de Castelló i incentivar la incorporació de noves firmes.

“Des de la Diputació i el Patronat Provincial de Turisme de Castelló som coneixedors de la diversitat i riquesa gastronòmica que existeix en el territori, per això mateix portem mesos treballant en la revisió i transformació de la marca existent “per a reactivar l'oferta de turisme gastronòmic provincial”, ha assenyalat la diputada de Turisme, Virginia Martí.

En les sis sessions de presentació, celebrades a la Vall d'Uixó, Vilafranca, Traiguera, les Coves de Vinromà, Llucena i Soneja, la responsable provincial de Turisme s'ha mostrat decidida a “consolidar ‘Castelló Ruta de Sabor’. Per a això, ha plantejat una nova etapa en la qual s'han elaborat múltiples accions de sensibilització i comunicació amb els agents públics i privats, accions formatives i visites tècniques d'assessorament, diagnòstics de la situació gastronòmica de la província i s'ha conceptualitzat una estratègia de màrqueting que inclourà blogtrips i viatges de premsa, entre altres. “La idea és col·locar Castelló com a destí de turisme gastronòmic i crear noves oportunitats per a la nostra província”.

Aquestes jornades s'han caracteritzat per la participació, ja que s'han integrat les inquietuds i aportacions de tots els participants amb el propòsit d'impulsar la competitivitat del turisme gastronòmic de la província de Castelló.

AJUDES A LES EMPRESES PARTICIPANTS

Durant el transcurs d'aquestes jornades, Virginia Martí ha recalcat que des del Patronat “hem mantingut una línia específica d'ajudes de 200.000 euros per a les empreses adherides al projecte i destinarem fins a 175.000 euros a impulsar el nou Club de Producte ‘Castelló Ruta de Sabor’”. “Estem amb el sector agroalimentari de Castelló”, ha finalitzat.